SIKÇA SORULAN SORULAR
Aradığınız cevabı bulamadıysanız iletişim formu ile bize ulaşabilirsiniz.
-
Üye olmak ücretli midir?
Sitemize üye olmak ücretsizdir.
-
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
İnternet sitemizden alışveriş yapabilmek için sistemimize üye olabilir veya üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz. Üye Ol linkine tıklayarak üyelik işlemlerinizi hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz.
-
İsme Özel Atkı ürünü siparişi ne zaman ulaşır?
İsme özel atkı siparişi 10 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir.
-
Vermiş olduğum sipariş hangi kargo ile gelecek?
Siparişleriniz, yurt içi adresleri için tercihinize bağlı olarak SÜRAT kargo ile, yurt dışı adresleri için DHL Kargo ile sevk edilmektedir.
-
Siparişimi farklı bir kargo firması ile gönderebilir misiniz?
Siparişlerinizin gönderimi sadece anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile gerçekleşmektedir.
-
Kargo ücreti ne kadar?
Yurt içi siparişlerde 750 TL ve üzeri kargo ücretsiz; 750 TL altı alışverişlerde 19,99 TL'dir.
-
Kargomu nereden takip edebilirim?
İnternet sitesi üzerinden kullanıcı adı ve şifrenizle giriş sağlayıp, vermiş olduğunuz siparişleri görebileceğiniz “Siparişlerim” bölümünden kargo takibi yapabilirsiniz.
-
Kredi kartım hata veriyor, ne yapmalıyım?
Kredi kartınız internet ile alışverişe (Mail-order) ya da 3 Boyutlu Güvenlik (3D Secure) sistemine kapalı olabilir. Sistemi aktif etmek için kredi kartınızın ait olduğu bankanın müşteri hizmetlerini aramanız gerekmektedir.
-
Vermiş olduğum sipariş ne zaman elime ulaşır?
Verilen siparişler 5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir. Ürün/ürünler kargoya verildikten sonra size teslim edilme süresi kargo şirketine bağlıdır.
-
Hatalı işleme düşen siparişimden ücret çekildi mi?
Hatalı işlemlerde kredi kartınızdan herhangi bir tutar çekilmez. Çekildiğinizi düşünüyorsanız, işlem ekran görüntünüzü [email protected] adresine mail atarak durumu bildirebilirsiniz. -
Siparişimi nereden takip edebilirim?
Üye bilgilerinizle sisteme girdikten sonra hesabım bölümünde siparişlerim alanına tıklayarak siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz. -
Sipariş iptali için ne yapmam gerekli?
Sipariş iptali için talebinizi 08503991903 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak bildirmeniz gerekmektedir. Talebiniz mesai saati dışında ise [email protected] adresine mail atmanız gerekmektedir. Fatura aşamasına geçmemiş ürünlerin iptal talebi kabul edilmektedir. -
Yurt dışından sipariş verebilir miyim?
www.kartalyuvasi.eu adresinden sipariş verebilirsiniz.
-
Ürün değişiminde bulunmak istiyorum, ne yapmam gerekiyor?
Web sitemizden satın aldığınız ürün/ürünlerinizin Kartal Yuvası mağazalarında fatura tarihi itibariyle 30 gün içinde; faturası, etiketinin koparılmaması, kullanılmamış, ambalajı açılmamış, hasar görmemiş olması, varsa tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile birlikte değişimi sağlanabilir. -
Aldığım ürünü iade edebilir miyim?
Satın aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız -
İsme özel baskılı forma ürünlerinde iade yapabilir miyim?
Kişiselleştirilmiş ürünlerin iadesi (isim yazılı forma vb.) ancak yanlış isim ve numara yazılmış siparişler için geçerlidir. Aksi durumlarda iade yapılamamaktadır. -
Herhangi bir Kartal Yuvası satış noktasından satın aldığım ürünlerde iade/değişim süreci nasıl işler?
Herhangi bir Kartal Yuvası satış noktasından(www.kartalyuvasi.com.tr hariç) satın almış olduğunuz ürünü tüm satış noktalarımızdan değiştirebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürün üretim hatalı / kusurlu ise yalnızca satın aldığınız satış noktasından iade edebilirsiniz. www.kartalyuvasi.com.tr üzerinden yaptığınız alışverişlerin iadesini ise sadece www.kartalyuvasi.com.tr üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. -
Formalarda isim ve numara baskı bedeli var mı?
Evet bulunmaktadır. Ücreti 150 TL'dir. -
Siparişim eksik ulaştı/faturada gözüküyor ama paketten çıkmadı?
Eksik ulaşan sipariş durumlarında konu [email protected] adresine yazılı olarak bildirilmelidir. -
Kapıda ödeme seçeneği var mıdır?
Kapıda ödeme seçeneği yoktur. Ödeme kredi kartı veya banka kartı (3D Secure özelliği açık) ile yapılmaktadır. -
Aldığım ürünü iade ettim, tutar ne zaman hesabıma geçer?
Ürün bedeli iadesi; ürün/ürünlerin iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra; 10 iş günü içerisinde gerçekleştirilir. Ürün iade bedelinin kredi kartınıza ya da hesabınıza aktarılması bankanıza bağlıdır ve bu sürede şirketimizin tasarrufu yoktur. -
Siparişimin ödemesini hangi yöntemler ile gerçekleştirebilirim?
Sitemiz üzerinden verdiğiniz siparişleri, tüm kredi kartları ile peşin, anlaşmalı olduğumuz kredi kartları ile taksitle ödeyebilirsiniz. -
İnceleme için gönderilen ürünlerin işlem süreci nasıl işler?
Ürün deformasyonlarında depomuza inceleme için gönderilen ürünler, depo teslimatı itibariyle devam eden 15 iş günü içinde nihai kararı belirlenip müşterimize bilgilendirmesi sağlanarak işlem süreci sonlandırılmaktadır.